Stabilizzatore di tensione I mutivi chì duvete sapè per cumprà!

1

Perchè avemu bisognu di stabilizzatori?

A tensione inestable pruvucarà inevitabbilmente danni o malfunzionamenti di l'equipaggiu, intantu, accelerà l'invechjamentu di l'equipaggiu, affetta a vita di serviziu o ancu brusgia l'accessori, peggio ancora, a tensione instabile porta à accidenti è causa danni incommensurable.Dunque, l'usu di stabilizzatori hè essenziale per l'equipaggiu elettricu in particulare per l'alta è nova tecnulugia è l'equipaggiu di precisione cù stretti requisiti di tensione.

Per a sicurità di voi è di l'apparechju, assicuratevi di cunsiderà cumprà un stabilizzatore di tensione!Per voi per risolve parechji prublemi cum'è l'arrestu è u riavviu di l'urdinatore, a refrigerazione di l'aria condizionata è l'instabilità di u riscaldamentu, l'equipaggiu di refrigerazione in u frigorifero chì ùn pò micca rinfriscà, u schermu di u schermu di u TV, i luci lampanti, a cunnessione di a rete instabile è assai altri prublemi!

640

Comu sceglie stabilizzatori?

1.Choose u adattatu secondu l'apparecchi elettrici.
2.Do micca solu piglià u cunsumu putenza nominali in cunsiderà!
3.Due à diversi apparecchi chì operanu, u currente hè assai più altu ch'è u currente nominale.
3.U putere di stabilizzatore deve esse da 3 à 5 volte più altu ch'è l'equipaggiu elettricu applicatu!
4.Perchè u regulatore di tensione in u travagliu propiu deve superà u scossa di surge è a carica induttiva di u scossa di partenza (per esempiu, frigorifero, climatizzatore, lavatrice).
5.Quandu u stabilizzatore hè utilizatu in a carica induttiva, perchè a carica induttiva hà una grande corrente di partenza istantanea, in generale circa 3-5 volte di u currente nominale, spessu più di 9 volte di u currente di u funziunamentu (per esempiu, frigorifero, aria condizionata, lavatrice), fate attenzione à u valore di tensione di a rete s'ellu supera a gamma di tensione di input di u stabilizzatore.
6.Before di cumprà, i cumpratori anu da cunsiderà se aghjunghje l'equipaggiu in u futuru chì decide se u stabilizzatore hà bisognu di espansione a capacità.Ch'ella sia una sola macchina o tutta a fabbrica, sceglite è cumprà stabilizzatori deve riservà una capacità adatta, per evità regulatori di carica di 100%, a tarifa di carica di stabilizzatori hè generalmente 80%.

 

1. Tu avissi a sapiri la gamma di tensione di u stabilizer.Cumu?
Durante i tempi di punta, utilizate un multimetru per misurà a tensione di rete.Fighjate per parechji minuti per misurà a tensione più bassa o più alta.

 

2

2. Quantu putere di stabilizzatori avete bisognu?
Calculate a putenza massima di l'equipaggiu elettricu chì avete bisognu per stabilizzà a tensione

3
640

2.A putenza attuale dispunibuli di u regulatore di tensione normale hè 80% di u valore standard, cum'è a putenza attuale di stabilizzatore 1500W hè 1500W * 80% = 1200W.
3.Then sò spartuti in carica induttiva è carica resistiva.Se ùn site micca sicuru, cunsiderà cum'è carica induttiva.
4.Segun l'equazioni sopra (potenza massima di carica induttiva * 3 è putenza massima di carica resistiva * 1.5), capisce ciò chì avete bisognu di cumprà.Per esempiu, applicà à un climatizzatore 1.5P, a putenza massima hè 1200w, 1200 * 3 = 3600w, a causa di micca 4000w in u mercatu, duvete piglià un stabilizzatore 5000W.

640

Tempu di post: 28-jun-2022