JONCHN hà unitu à i Ranghi di Standard "PIN" in a Produzione

Dopu à 30 anni di sforzi incessanti, è cù a fiducia à longu andà è u sustegnu di i clienti è i partenarii, JONCHN Group hè statu valutatu cum'è una impresa naziunale high-tech, è a marca JONCHN hà vintu una marca famosa in Cina.
In u campu di l'architettura elettricu, JONCHN hè diventatu un fornitore di soluzioni di punta di u sistema d'indicazione di evacuazione d'urgenza di u focu intelligente in China.In August, u pruduttu hè statu attribuitu u certificatu di "Zhejiang Made, China" da Zhejiang International Certification Alliance.U numeru di certificatu hè CZJM2022P1071601ROM.Stu onore marca chì a qualità di i prudutti JONCHN hè statu ricunnisciutu da l'autorità di Zhejiang Made, China.Hè stata listata in a lista di l'istituzioni appruvati, è hà unitu à i ranchi di standard "PIN" in a fabricazione."Zhejaing Made" hè un logu d'imaghjini di marca regiunale, chì hè ricunnisciutu da u mercatu è a sucetà è rapprisenta a prugressività di l'industria di fabricazione di Zhejiang, cù "marca regiunale, standard avanzatu, certificazione di u mercatu è ricunniscenza internaziunale" cum'è u core è "standard + certificazione" cum'è u mezzu, chì integra qualità, tecnulugia, serviziu è reputazione.Hè u puntu di riferimentu è u capu di l'industria manifattura di Zhejiang è u pronome di alta qualità è high level.Being capaci di ottene u certificatu di appruvazioni di fabricazione di Zhejiang indica chì i prudutti di JONCHN Group anu e caratteristiche di altu standard, alta qualità è high-end. Aiuta à migliurà a credibilità è l'influenza di l'industria di a qualità di u produttu di a cumpagnia, rinfurzendu cusì a competitività di u mercatu di i prudutti JONCHN è rinfurzà l'imaghjini di a marca di a cumpagnia.

图片2

JONCHN Group hà furmatu trè serie di prudutti, vale à dì l'equipaggiu di trasmissione è distribuzione di energia, l'architettura elettrica è l'energia nova, chì sò largamente utilizati in u transitu ferroviariu, l'aeroportu, a galleria di tubi cumpleta sotterranea, i lochi à grande scala, i cumplessi urbani, l'alberghi high-end è edifizii di grande scala, è hà ghjuntu à a cuuperazione strategica cù parechji giganti cummerciale è famosi istituti di design. A cumpagnia hà successivamente investitu quasi 5 milioni di dollari americani per introduci una macchina di taglio laser di cuntrollu numericu à grande scala, punch di cuntrollu numericu grande scala, curvatura di cuntrollu numericu. machina, SMT linea di pruduzzione automatica patch, machine à marcatura laser è altri equipaghji di pruduzzione autumàticu, furmendu una grande-scala piena di pruduzzioni di catena industriale è manifattura.I cumpunenti principali di tutti i prudutti sò pruduciuti da noi stessi, è a qualità hè strettamente cuntrullata mentre u tempu di consegna più brevi hè ottenutu.

Piglieremu questu cum'è l'uppurtunità di aderisce à a pulitica di qualità di "qualità prima, ricerca di l'eccellenza", è cuntrullà strettamente ogni prucessu di u prucessu di produzzione in stretta cunfurmità cù u sistema standard "Zhejiang Made" è e specificazioni di valutazione, in modu di cuntrullà strettu ogni prucessu di produzzione. assicuratevi chì u standard di consegna di u produttu righjunghji u 100% di u standard "Zhejiang Made". A ricerca di l'eccellenza in a qualità hà attraversatu tutta a storia di u sviluppu di JONCHN."A qualità hè u fundamentu di a sopravvivenza di e persone di JONCHN" hè diventatu u credu chì ogni impiigatu di a nostra cumpagnia rispetta. Da R & D, pruduzzione, vendita à post-vendita, tutti verificanu a qualità. Per furnisce prudutti sicuri è affidabili per a ghjente. a vita è a pruduzzione hè a più grande rispunsabilità di JONCHN people.In a nova era di l'innuvazione scientifica è tecnologica è a fiducia naziunale, u gruppu JONCHN aderiscenu à u principiu chì l'innuvazione hè u futuru, seguitate da vicinu l'onda di trasfurmazioni digitale, cresce in permanenza l'investimentu per migliurà a so propria forza, rompe constantemente u ghjacciu in u cambiamentu, è aghjunghje a forza di tutta l'industria per sfondà u cunfini è creà valore in continuu.

图片1_看图王

Tempu di post: 01-09-2022