Quantu ne sapete di carica di pile?

Cù l'aumentu rapidu di u tassu di penetrazione di i veiculi d'energia nova, u numeru di pile di carica hè assai menu di quelli di i veiculi di l'energia nova.Cum'è una "bona medicina" per risolve l'ansietà di i prupietari di i veiculi di l'energia nova, assai prupietari di i veiculi di l'energia nova cunnosci solu "caricamentu" di a pila di carica.U seguitu hè a cunniscenza di a carica di pile.

图片1

●Chì hè una pila di carica?
A funzione di a pila di carica hè simile à quella di u dispenser di carburante in a stazione di benzina.Hè un tipu d'equipaggiu per u supplementu energeticu di ogni ghjornu di i veiculi elettrici.A pila di carica pò esse installata nantu à u muru per a piccula putenza è in terra per a grande putenza secondu u putere è u voluminu.L'equipaggiu hè comunmente utilizatu in lochi publichi (edifici publichi, centri commerciali, parcheggi publichi, etc.), parcheggi in spazii residenziali è parcheggi dedicati à carica prufessiunale.Attualmente, a maiò parte di l'equipaggiu di carica cumuni sò equipaghji chì rispondenu à u novu standard naziunale in 2015. I fucili di carica sò di specificazioni uniformi è ponu carricà i veiculi elettrici di diverse marche è mudelli.Sicondu a putenza di output, a pila di carica hè generalmente divisa in dui modi di carica: carica lenta AC è carica rapida DC.L'utilizatore pò aduprà a carta di ricarica specifica furnita da u fabricatore per scaccià a carta nantu à a pila di carica, o scansà u codice QR nantu à a pila attraversu una app prufessiunale o un picculu prugramma.In u prucessu di carica, l'utilizatori ponu interrogà a putenza di carica, u costu, u tempu di carica è altre dati attraversu a pantalla di interazzione umanu-urdinatore nantu à a pila di carica o u cliente di u telefuninu, è cunduce u stabilimentu di u costu currispondente è a stampa di voucher di parcheghju dopu chì a carica hè stata. compie.

●How à classificà pile carica?
1.According à u mètudu di stallazione, si pò esse divisu in pile di ricarica tipu di pavimentu è pila di carica di muru.A pila di carica di u pianu hè adattata per a stallazione in u parcheghju micca vicinu à u muru.A pila di carica murata hè adattata per a stallazione in u parcheghju vicinu à u muru
2.According à u locu di stallazione, si pò esse divisu in munzeddu carichi pùbblicu è munzeddu di carica spiciali.A pila di carica publica hè una pila di carica custruita in un parcheghju publicu (garage) cumminatu cù un parcheghju per furnisce servizii publichi di carica per i veiculi suciali.A pila di carica speciale hè a pila di carica utilizata da u persunale internu di l'unità di custruzzione (impresa) in u so propiu parcheghju (garage).A pila di carica d'autousu hè una pila di carica custruita in u spaziu di parcheghju propiu (garage) per furnisce a carica per l'utilizatori privati.A pila di carica hè generalmente custruita in cumminazione cù u spaziu di parcheghju di u parking (garage).U livellu di prutezzione di a pila di carica installata à l'esternu ùn deve esse più bassu di IP54.U gradu di prutezzione di a pila di carica installata in l'internu ùn deve esse più bassu di IP32.
3.Secunnu u numeru di interfacce di carica, pò esse divisu in una carica è una carica multi.
4. Sicondu u modu di carica, a pila di carica (plug) pò esse divisa in pila di carica DC (plug), pila di carica AC (plug) è pila di carica integrata AC / DC (plug).

●Safety esigenze di pile carica
1. A substazione deve esse furnita cun recinzione di sicurezza, tabellone d'avvertimentu, lampada di signale di sicurezza è campana d'alarma.
2. I segni d'avvertimentu di "Stop, High Voltage Danger" seranu appiccicati fora di a sala di distribuzione d'alta tensione è a sala di trasformatori o in a colonna di salvezza di a substazione.I segni d'avvertimentu devenu esse rivolti à l'esterno di a fence.
3. U dispusitivu di distribuzione di putenza high-voltage deve avè struzzioni funziunamentu evidenti.U puntu di messa in terra di l'equipaggiu deve esse chjaramente marcatu.
4. Ci sarà segni evidenti di "Passaghju Safe" o "Safe Exit" in a stanza.


Tempu di post: Aug-10-2022