Percorsu di Trasfurmazione Digitale di Substazione Box-type

z

Cosa hè a substazione digitale di scatula nuvola?
Sottostazione di tippu Box, cunnisciuta ancu com'è substazione prefabbricata o substazione prefabbricata, hè un equipamentu di distribuzione di energia d'alta tensione è bassa tensione compactu chì combina organicamente e funzioni di riduzzione di tensione di trasformatore è distribuzione di energia di bassa tensione, è hè stallatu in una umidità. a prova, a prova di ruggine, a prova di polvere, a prova di ratto, a prova di fuoco, antifurto, isolamento termico, scatola di struttura in acciaio completamente chiusa è mobile.Hè soprattuttu adattatu per a custruzzione di a rete urbana è l'occasioni di trasfurmazioni cum'è mine, fabbriche è imprese, campi di petroliu è gasu è stazioni di energia eolica.Cù i vantaghji di a prefabbricazione standardizata, u risparmiu di a terra è a stallazione rapida, hà rimpiazzatu a sala di distribuzione di energia di custruzzione civile originale è a stazione di distribuzione di energia è diventa un novu set cumpletu di equipaghji di distribuzione di energia.

A maturità graduale è l'applicazione larga di cloud computing, big data, Internet of Things, Internet mobile è altre tecnulugia novi furniscenu cundizioni sufficienti per l'aghjurnamentu di a sottostazione tradiziunale di scatula à una sottostazione di scatula digitale.Basatu nantu à l'Internet di e cose è i big data, a trasfurmazioni digitale di a sottostazione tradiziunale di scatula è l'equipaggiu in a sottostazione di scatula hè realizata per rializà u modu di operazione "nuvola" di cullizzioni di dati remoti in u trasformatore di container + reale. -surveglianza di u funziunamentu di u tempu + avvisu automaticu è alarme + riparazione d'urgenza mobile, chì hè u trasformatore digitale di u containeru di nuvola.

13

(A stampa hè da JONCHN.)

Punti di dolore di u funziunamentu è u mantenimentu di a substazione di tippu di scatula esistenti
(1)Dissipazione di u calore è cundensazione: A causa di a struttura compatta è u spaziu strettu di a scatula, ùn hè micca favurevule à a dissipazione di u calore, è a scatula hè propensa à fallimentu di u funziunamentu in alta temperatura à longu andà in l'estiu.L'ambiente di travagliu di u trasformatore di scatula hè fora.Quandu a temperatura esterna cambia assai, a cundensazione accade quandu a temperatura di u funziunamentu di l'equipaggiu in a scatula righjunghji un certu limitu cù a diferenza di temperatura esterna.

(2)Fulmine: Alcune scatuli sò stallati in spazii aperti remoti, induve ùn ci sò micca edifici alti intornu per rifuggialli.In tempu di tempesta, sò propensi à l'attaccu di fulmini è ancu portanu à u focu.。

(3) Guasto di u trasformatore: u trasformatore internu di a scatula hè propensu à un sonu anormale, una temperatura anormale è a perdita d'oliu di u trasformatore per via di u funziunamentu.Limitatu da u spaziu, i difetti di trasformatore sò difficiuli di rimpiazzà.Se deve esse rimpiazzatu o allargatu, a custruzzione hè difficiule.

(4)Facile di condensatore: Alcune sottustazione di scatula utilizanu condensatori intensivi.Quandu l'oliu insulating fuglia, pò esse un focu o ancu una splusione.

A causa di a mancanza di capacità pertinenti di raccolta di dati, analisi è rapportu, u trasformatore di scatula tradiziunale hè assai affettatu da i prublemi sopra, chì limitanu l'applicazione di u trasformatore di scatula in certi scenari.

Percorsu di trasfurmazioni digitale di a substazione di scatula - basatu annantu à a piattaforma SEioT
Per a substazione di tippu di scatula tradiziunale per andà in u nuvulu, a prima cosa hè di rializà a cullizzioni cumpleta di l'infurmazioni digitale di a substazione di scatula, cumpresu principalmente:
(1) Equipamentu di distribuzione di energia: Monitoraghju in linea di parametri elettrici, proprietà meccaniche, temperatura di l'autobus, prestazioni d'insulazione, etc.;

(2)Câble: Surveillance en ligne de la température;

(3)Transformatore: Monitoraghju in linea di surriscaldamentu, scaricamentu è umidità;

(4)Box: Monitoraghju in linea di temperatura, umidità è rumore in a scatula, monitoraghju video.

In questa basa, i dati di l'infurmazioni di u statutu di u funziunamentu in tempu reale sò raccolti attraversu u gateway di l'informatica di punta è caricati à a piattaforma di nuvola SEIoT di u Dipartimentu di Distribuzione di Energia, è a soluzione di a sala di distribuzione di energia in nuvola hè aduprata per realizà rapidamente a gestione di l'efficienza energetica, l'operazione intelligente. è servizii di analisi di big data di u trasformatore di scatula nuvola.
Basatu nantu à a piattaforma di nuvola SEIoT è a suite digitale di Shanghai Electric Power Technology Co., Ltd., u schema di trasfurmazioni digitale per rializà u rapidu passaghju in nuvola di a sottostazione tradiziunale di scatula hè mostratu in a figura seguente:

9

In cunfrontu cù l'acquistu DTU / SCADA lucale tradiziunale è u schema di monitoraghju, a suluzione digitale di substazione di tippu nuvola pò realizà rapidamente a gestione di u funziunamentu è di mantenimentu, l'analisi di dati, l'avvisu anormali è altre funzioni di terminal Web è App mobile nantu à a basa di l'uriginale. funzione di prutezzione di l'equipaggiu.

5

Funzioni speciali di a substazione digitale di scatula nuvola
A substazione digitale di scatula chì diventa in linea pò cullà, pruvà è monitorizà u statu di funziunamentu di l'equipaggiu impurtante in a trasfurmazioni è a distribuzione di l'energia, capisce puntuale è precisu u statutu di u funziunamentu di l'equipaggiu, scopre diversi prucessi di deteriorazione è gradi di l'equipaggiu, realizà mantenimentu è rimpiazzamentu prima di pussibule. fallimentu o degradazione di u funziunamentu per influenzà u travagliu normale, è evite micca periculu accidenti di sicurezza.Cusì guarantisci in modu efficace l'operazione sicura, affidabile è ecunomica di u trasformatore di scatula.

1Analisi di salute di i transformatori

L'analisi di a salute di i trasformatori si focalizeghja nantu à u monitoraghju in tempu reale di e dati di l'operazione di u trasformatore è l'alarma, cumprese: corrente, tensione, fattore di putenza, velocità di carica è altre informazioni, in modu chì i gestori ponu capisce intuitivamente è efficientemente i dati di u funziunamentu di u trasformatore.Nant'à sta basa, a piattaforma calcula u gradu di salute di u trasformatore attraversu u mudellu di u mecanismu di salute di u trasformatore, è dà suggerimenti ragiunate per u funziunamentu è u mantenimentu basati nantu à u big data di u clima è l'infurmazioni d'avvisu di disastru, chì ponu realizà efficacemente l'operazione predittiva è u mantenimentu di u trasformatore.

8

2Surviglianza ambientale è avvisi meteorologichi

In vista di a struttura compatta di a substazione di scatula, chì hè propensu à l'alta temperatura è a condensazione, l'ambiente di u funziunamentu di ogni trasformatore di scatula hè evaluatu attraversu a cullizzioni è a comparazione di a temperatura è l'umidità in l'internu è fora di a scatula, cumminata cù u disastru. avvirtimentu meteo di big data meteorologica, è cumminata cù i dati di u rumore in a scatula, per prevene efficacemente i disastri fallimenti causati da dissipation di calore è condensazione.

7

3Alarma di terminal mobile

In cunfrontu cù l'uffiziu tradiziunale lucali di l'alarma di colpa, i tipi di alarme di scatula nuvola digitale sò più flessibili, in più di u latu di u screnu di a piattaforma attraversu u sonu, u lampu è i missaghji in una varietà di manere per informà a persona di turnu, ma ancu sustene. u campu di u funziunamentu persunale App, SMS, WeChat picculu prugrammi, è altri modu di alarme tirminali tilatica.

6

Tempu di posta: Jul-08-2022