Venite à fighjà !Applicazione di marca Zhongchuan per a registrazione doganale!

640

A marca Jonchn hà dumandatu u depositu doganali!

640

Prima, per dimustrà ciò chì hè un schedariu di prutezzione doganali?
L'archiviazione di a prutezzione doganale include l'archiviazione di u dirittu di marchi, l'archiviazione di diritti d'autore è l'archiviazione di i diritti di patenti.
U detentore di u dirittu di pruprietà intellettuale deve notificà à l'amministrazione generale di e dogane in forma scritta u statutu legale di u so dirittu di pruprietà intellettuale, a situazione di e merchenzie pertinenti, l'usu legale di u dirittu di a pruprietà intellettuale è a situazione d'importazione è d'esportazione di u dirittu. merchenzie infranti, cusì chì a dogana pò piglià l'iniziativa di prutezzione di i diritti di pruprietà intellettuale pertinenti durante a vigilazione di l'impurtazione è l'esportazione di merchenzie.

Necessità di depositu doganali:
+ precondizioni per a dogana per piglià misure protettive attive
Hè utile per i dogani per truvà puntuale merchenzie infringenti è prutegge i diritti legittimi è l'interessi di l'obbligatori.
+ riducendu u pesu ecunomicu nantu à i pruprietarii di ipr
+ pò investigà in modu efficace è trattà cù e merchenzie infranti attraversu i canali d'importazione è di esportazione
+ u scopu di prutezzione hè largu, è tutte e dogane in Cina ponu esse incluse in u scopu di surviglianza
+ pò dissuadà l'infractor

640

A marca Jonchn hè a marca famosa di a Cina.Avemu ottenutu a Certificazione Internaziunale di Sistema di Qualità ISO9000, i prudutti sò esportati in più di 60 paesi è regioni in u mondu.
In più di piglià misure legali per salvaguardà i so interessi legittimi, Jonchn archivia attivamente i diritti di pruprietà intellettuale cù a dogana, rinforza a cumunicazione in profonda è i scambii cù a dogana, è aiuta a dogana à identificà in modu precisu è rapidu i prudutti falsificati è indagà è detene. à a lege, per riduce e perdite enormi causate da l'afflussu di prudutti falsificati in u mercatu.

1
2
4
5

Cumu ricunnosce i nostri prudutti Jonchn:
1.Buy it from agenti ufficiali o venditori di tratta
2.Pay attente à a marca è u pacchettu di JONCHN
3.Scan u codice nantu à u pacchettu è i prudutti

640

Tempu di post: 28-jun-2022