Venite à fighjà !I so marchi "JONCHN" è "GATO" sò stati applicati per u registru doganale!

Cosa hè u schedariu di prutezzione doganali?
L'archiviazione di a prutezzione doganale include l'archiviazione di u dirittu di marchi, l'archiviazione di diritti d'autore è l'archiviazione di i diritti di patenti.
U detentore di u dirittu di pruprietà intellettuale deve notificà à l'amministrazione generale di e dogane in forma scritta u statutu legale di u so dirittu di pruprietà intellettuale, a situazione di e merchenzie pertinenti, l'usu legale di u dirittu di a pruprietà intellettuale è a situazione d'importazione è d'esportazione di u dirittu. merchenzie infranti, cusì chì a dogana pò piglià l'iniziativa di prutezzione di i diritti di pruprietà intellettuale pertinenti durante a vigilazione di l'impurtazione è l'esportazione di merchenzie.

图片1

Necessità di depositu doganali:
●Hè a precondizione per a dogana per piglià misure protettive attive.
●Hè utile per i custumi per truvà puntuale merchenzie infringenti è per prutege i diritti legittimi è l'interessi di u obligee.
●It pò riduce u burden ecunomica di i titulari di diritti di pruprietà intellettuale.
●It pò effittivamenti investigà è affruntà cù infringing merchenzie attraversu canali impurtazioni è spurtati.
●U scopu di prutezzione hè largu, è tutti i custumi in China pò esse inclusu in u scopu di surviglianza.
●It pò avè un effettu deterrent nant'à infrangers.

图片2
图片3

L'impresa JONCHN hà ottenutu a certificazione di u sistema di qualità internaziunale ISO9000, è i so prudutti di marca "JONCHN" è "GATO" sò esportati in più di 60 paesi è regioni in u mondu.Cù a crescente proliferazione di i prudutti falsificati in u mercatu, JONCHN Group, mentre pigliate misure legali per difende l'interessi legittimi, attivamente mette nantu à i custumi di a pruprietà intellettuale è rinfurzà a cumunicazione in profonda è u scambiu cù a Dogana.Aiutà i dogani à identificà in modu precisu è rapidu i prudutti falsificati è piglialli in cunfurmità cù a lege, per riduce l'immensi perdite causate da l'afflussu di prudutti falsificati in u mercatu.

图片4
图片5

Cumu ricunnosce i nostri prudutti JONCHN:
1. Cumprallu da agenti ufficiali o vendite di vendita
2. Prestate attenzione à a marca è u pacchettu di JONCHN
3. Scan u codice nant'à u pacchettu è i prudutti

图片6
图片7

Tempu di Postu: Aug-05-2022