Classificazione, struttura, mantenimentu è risoluzione di i prublemi di a substazione di tippu box

Box Type Substation

A substazione di tipu Box integra l'equipaggiu primariu d'alta è bassa tensione, trasformatore è equipamentu secundariu in una scatula esterna di doppia strata, sigillata, resistente à a corrosione è mobile in a fabbrica.

Substazione di tippu Box, cunnisciuta ancu cum'è substazione prefabbricata o substazione prefabbricata.Hè una fabbrica prefabbricata in l'internu è l'esterno di l'equipaggiu di distribuzione di l'energia compacta cumpostu di switchgear d'alta tensione, trasformatori di distribuzione è dispusitivi di distribuzione di energia di bassa tensione, chì sò disposti secondu un certu schema di cablaggio.Vale à dì, e funzioni di riduzzione di tensione di trasformatore è di distribuzione di putenza di bassa tensione sò organicamente cumminati è installati in una forma a prova di umidità, a prova di ruggine, a prova di polvera, a prova di rat, a prova di fuoco, antifurtu, isolante termicu, cumplettamente chjusa. è scatula di struttura d'acciaio mobile, soprattuttu adattata per a custruzzione è a trasfurmazioni di griglia urbana.Hè un substation brand-new dopu à u substation civil.Box tippu substation hè appiecabile à i minieri, fabbriche, campi di petroliu è gasu è stazioni di energia eolica.Sustituisce a sala di distribuzione di energia civile originale è a stazione di distribuzione è diventa un novu set cumpletu di l'equipaggiu di trasfurmazioni è di distribuzione di energia.

图片1

Struttura di a substazione di tippu di scatula

A struttura generale di u trasformatore di scatula hè principarmenti divisa in trè parti: switchgear d'alta tensione, trasformatore è dispusitivu di distribuzione di energia di bassa tensione.

Sicondu i bisogni di u sistema, l'hexafluorur di sulfuru o l'interruttore di vacuum, l'interruttore di a rete di l'anellu, l'interruttore di carica è u fusible pò esse sceltu per u switch d'alta tensione.

Un dispositivu di misurazione pò ancu esse installatu à u latu d'alta pressione.L'interruttore principale è l'interruttore di l'alimentatore di shunt sò generalmente stallati à u latu di bassa tensione, è certi solu installanu switch di alimentatore per alimenta direttamente l'utilizatori di terminale di bassa tensione.U trasformatore di distribuzione hè generalmente immersa in oliu o di tipu seccu.
A stanza d'alta tensione di a substazione di scatula europea hè generalmente cumposta da un interruttore di carica d'alta tensione, un fusibile d'alta tensione è un parafulmine, chì ponu piantà è trasmette u putere è avè a prutezzione di sovraccarichi è cortocircuiti. di interruttore di l'aria di bassa tensione, trasformatore di corrente, amperometru, voltmetru, etc. I trasformatori sò generalmente immersi in oliu o secchi.。

Ci sò duie forme di scatula, à dì "mu" è "pin".I stanze di alta è bassa tensione disposti in forma di "mu" sò larghe, chì hè cunvenutu per a realizazione di u schema di alimentazione di a reta di l'anellu di a reta di l'anellu o di a doppia cunnessione di alimentazione.

A struttura di u trasformatore cumminatu di tippu di scatula americana hè divisa in parti frontali è posteriori.A parte frontale hè un armariu di junction.L'armadiu di junction include terminali di alta è bassa tensione, interruttori di carica d'alta tensione, fusibili plug-in, maniglie di operazione di cambiatori di tappettu d'alta tensione, metri di livellu d'oliu, metri di temperatura di l'oliu, etc.A parte posteriore hè u corpu di u tank d'oliu è u dissipatore di calore.L'avvolgimentu di u trasformatore, u core di ferru, l'interruttore di carica d'alta tensione è u fusible plug-in sò tutti in u tank d'oliu. A scatula adopta una struttura cumpletamente sigillata.A substazione di tippu di scatula integrata hè sviluppata recentemente da i fabricatori domestici è ùn hè micca largamente utilizata.Hè una struttura di doppia strata cù stanze d'alta è bassa tensione posti nantu à a stanza di trasformatore.

U tipu europeu, u tipu americanu è u trasformatore di scatula integrata anu i so vantaghji è svantaghji.Trasformatore di scatula di tipu europeu hà un grande volume.L'interruttori è i transformatori d'alta tensione è di bassa tensione sò tutti situati in una grande cunchiglia.I cundizzioni di dissipazione di u calore sò poveri, è i dispositi di scarico meccanicu anu da esse stallati.Perchè l'alette di rinfrescante di u trasformatore dissipate direttamente u calore à l'esternu, e cundizioni di rinfrescante di u trasformatore di scatula di tippu americanu sò relativamente boni, ma a so forma hè peggiu di quella di u tipu europeu, è u so aspettu hè difficiule di currisponde à l'ambiente greening. di quartieri residenziali.U transformatore di scatula integrata occupa menu terra, è i so vantaghji è i disadvantages sò simili à quelli di u trasformatore di scatula americanu.Inoltre, i trasformatori di tippu di scatula americani è integrati ponu esse fabbricati solu in Cina cù una capacità di menu di 630kVA, mentre chì i trasformatori di tippu di scatula europei ponu ghjunghje à 1250kva.

I mudelli di substazione di tipu di scatula ordinariu sò divisi in trè categurie:

(1) Modellu di switchgear d'alta tensione;

(2) Modellu d'armadiu di trasformatore di tipu seccu;

(3) Modellu di switchgear à bassa tensione.

U significatu di i primi trè simboli di lettere hè:

tipu cumminatu Z;B-substation;N (W) - interni (esternu, opcional);tipu X-box;Y-mobile.

Funzionamentu è mantenimentu di a substazione di tipu box

(一)Requisiti basi per u funziunamentu di a substazione di tippu box

1、U pianu nantu à quale l'equipaggiu di tipu di scatula hè piazzatu deve esse in un locu più altu piuttostu cà in un locu più bassu, in modu à impedisce l'acqua di piovana da versà in a scatula è affettà l'operazione.Quandu u casting di a piattaforma di cimentu, un spaziu deve esse riservatu per facilità a stallazione di cavi.

2 、 Ci deve esse duie cunnessione affidabili trà a scatula è a reta di messa à terra.A messa in terra è a cunnessione neutra di u trasformatore di scatula ponu sparte a stessa griglia di terra.A griglia di messa in terra hè generalmente cunnessa da pile di terra in quattru anguli di a fundazione.

3 、 I materiali ùn sò micca impilati intornu à l'equipaggiu di tippu di scatula in violazione di e regule per assicurà a ventilazione di l'equipaggiu elettricu è i bisogni di l'ispezione di l'operazione.U trasformatore di tipu Box deve esse rinfriscatu da a circulazione di l'aria naturale, è a porta di a stanza di u trasformatore ùn deve esse bluccata.

4、L'interruttore di a rete di l'anellu, u trasformatore, u parafulmine è l'altri equipaghji in u dispusitivu di distribuzione di l'energia d'alta tensione deve esse inspeccionati è mantinuti regularmente.I difetti trovati seranu riparati in tempu.A prova d'insulazione preventiva deve esse realizata regularmente.Durante l'operazione, l'interlock meccanicu deve esse sguassatu bè è a barra d'insulazione deve esse usata per u funziunamentu.

图片2

(二)Patrullamentu è mantenimentu di u trasformatore di scatula, u trasformatore di scatula duverà fà una pattuglia regulare (micca una volta à u mese) secondu u ciclu di patrulla è mantenimentu, pruvà a temperatura à a cunnessione di i terminali di cable, verificate u funziunamentu di l'equipaggiu, è eseguisce. teste se necessariu.

L'articuli di patrulla generale sò i seguenti:

1 、 Sia u fundamentu hè fermamente intrappulatu, sia i buchi sò bluccati, è se u cabinet hà umidità.

2、Se u dispusitivu di messa a terra hè cumpletu è ben cunnessu, è se a resistenza di messa a terra risponde à i requisiti.

3 、 Sia l'ambiente esterno hà cambiatu, è s'ellu hà affettatu a sicurità di u trafficu è di i pedoni.

4 、 Verificate a carica di ogni alimentatore, se a carica trifase hè equilibrata o sovraccaricata, se a pusizione di apertura è chjusa di l'interruttore, l'indicazione di l'instrumentu sò currette, è se u dispusitivu di cuntrollu funziona normalmente.

5 、 Rimozione di polvera di u trasformatore di scatula: l'internu di u trasformatore di scatula deve esse pulita ogni annu.A superficia di l'armadiu è a superficia di a scatula di gas di e camere HV è LV ponu esse lavate cù un pannu umitu.U trasformatore in a stanza di trasformatore deve esse pulita cù soffiu d'aria o cullettore di polvera.

6 、 U mantenimentu di ogni ghjornu è a revisione di u ventilatore verificate u funziunamentu di u fan.S'ellu ùn opera micca, aduprate u controller di temperatura è umidità per aghjustà sottu à a temperatura esistente è inizià u fan per l'ispezione.

7 、 Mantenimentu è riparazione di u mecanismu di funziunamentu elettricu di l'interruttore d'alta tensione è l'interruttore di bassa tensione

(1)Verificate se l'indicatore di u barometru hè in l'area verde.S'ellu hè in a zona rossa, apre è chjude u baròmetru.Avvisà immediatamente u fabricatore per trattà cun questu.

(2)Per a lubricazione di e parti meccaniche, u grassu generale di litiu (grasso) pò esse usatu per a prova di apertura è chjusu dopu a lubrificazione.
(3) A prova di rutina di u cable è di parafulmini in cunfurmità cù i requisiti di a prova di rutina, a prova d'insulazione è a prova di corrente di fuga deve esse realizata per i cavi è i parafulmini.

8 、 Test di routine ausiliari: test di rutina di u cuntrollu di temperatura è umidità;Test di rutina di u dispusitivu di alarme di fumu;Fissazione è ispezione di striscia terminale: fissazione è ispezione di parti standard.

9 、 Mantenimentu di a striscia di terminale: a striscia di terminale pò esse liberata per via di l'espansione termica è a cuntrazione di u friddu.Tutti i terminali in a sala terminale sò ristretti durante l'ispezione annuale di pattuglia.Nota: prima di rinfurzà, cunfirmà chì u circuitu primariu AC è u circuitu di cuntrollu secundariu sò spenti per evità scossa elettrica!

10 、 Precauzioni per u mantenimentu di a substazione di tippu di scatula

(1)A porta di a substazione di tippu di scatula hè dotata di un mecanismu di prova di u ventu, chì hè un mecanismu per assicurà chì si mantene in un statu completamente apertu.Quandu si chjude a porta di a substazione di tippu di scatula, a radica di u mecanismu di prova di u ventu deve esse alzata, è tandu a porta ùn pò esse trascinata meccanicamente per impedisce a deformazione di u mecanismu o di a porta, chì affetterà l'usu normale di u tipu di scatula. sottostazione!

(2)Dopu chì l'operazione manuale lucale di l'interruttore di carica d'alta tensione hè finita, mette a maniglia operativa di l'interruttore di carica torna nantu à u supportu di manicu in a porta esterna per evità a perdita.

(3)Quandu u circuitu di salvezza di l'armadiu principale di l'anellu d'alta tensione ùn hè micca cunnessu cù i cavi per u mumentu, u circuitu di salvezza deve esse chjusu prima chì l'armadiu principale di l'anellu sia alimentatu, o u supportu di cable deve esse bluccatu cù un currispondente. cappucciu insulating per evità accidenti !

(4)U tappu di polvera equipatu cù l'armadiu principale di l'anellu quandu u trasformatore di scatula lascia a fabbrica ùn pò micca rimpiazzà u tappu insulating!

(5) Ùn hè micca permessu di inserisce un plug di cortu circuitu in u foru di prova durante u funziunamentu.Altrimenti, u sensoru di tensione serà dannatu.

(6)U disconnector di bassa tensione pò esse operatu solu quandu hè in a pusizione sbloccata.Ùn tira micca duramente

Funzionamentu currettu di a substazione di tippu di scatula

1 、 Operazione di chiusura

Chiudere a porta di a sala di cavi --- separà l'interruttore di messa à terra --- chjude l'interruttore di carica.

2 、 Operazione di apertura

Separate l'interruttore di carica --- chjude l'interruttore di messa a terra --- apre a porta di a sala di cavi.

Note durante l'operazione

(1)Quandu si esegue l'operazione di apertura è chjusu di l'interruttore di carica, l'interruttore deve esse spintu à a pusizione finale di apertura o chjusa.Ùn liberate micca o tirate fora a maniglia di u funziunamentu prima chì l'interruttore compie a so azzione, altrimenti u rebound di primavera ferisce l'operatore.

(2)Durante l'operazione di apertura è chjusura di l'interruttore di carica, a maniglia operativa deve esse girata versu l'esterno per prevene ferite à l'operatori.

(3) Prima di eseguisce l'operazione di apertura è chjusura di l'interruttore di carica, u pomo di l'interruttore manuale elettricu in a parte superiore sinistra di u pannellu di l'unità currispondente deve esse tiratu fora è giratu di 90 ° à a pusizione manuale prima di l'operazione manuale di l'interruttore di carica. pò esse realizatu, altrimenti u mecanismu pò esse dannatu.

Cause è risoluzione di i fenomeni di difetti

(1) L'interruttore di u quadru ùn pò esse chjusu
fallimentu circuit 1.Control.
2.After l'atti di liberazione intelligente, u buttone rossu nantu à u pannellu ùn si resetta.
3.Mànisimu di almacenamiento di energia ùn guarda micca energia

Metudu di esclusione
1.Verificate u puntu apertu cù un multimetru.
2.Find fora la causa di tripping è appughjà u buttone resetten dopu troubleshooting.
3.Manual o almacenamentu di energia elettrica.

(2) L'interruttore di u casu modelatu ùn pò esse chjusu
1.The miccanisimu ùn hè micca resetten dopu tripping.
2.The circuit breaker hè furnutu cù bobina undervoltage è ùn ci hè nudda putenza à a fine entrata.

Metudu di esclusione
1.Find fora la causa di tripping è resetten dopu troubleshooting
2.Electrify l'estremità entrata, resettate u manicu, è poi accende.

(3) L'interruttore di circuitu scatta quandu hè chjusu.
Ci hè un cortu circuitu in u circuitu in uscita

Metudu di esclusione
Ùn hè micca permessu di accende ripetutamente.U difettu deve esse scupertu è chjusu di novu dopu à risolve i prublemi.

(4) L'armadiu capacitore ùn pò micca cumpensà automaticamente.
1.L'alimentazione di u circuitu di cuntrollu sparisce.
2.A linea di signale attuale ùn hè micca cunnessu currettamente.

Metudu di esclusione
Verificate u circuitu di cuntrollu è restaurà l'alimentazione.

Custruzzione di una substazione di tipu box

Custruzzione di un dispositivu di messa à terra in una substazione di tipu box

1、 A substazione di tippu di scatula hè circundata da una reta di terra, chì hè cunnessa à a reta di terra di l'edificazioni circundante.

2 、 A prufundità intarrata è i requisiti di saldatura di i dispositi di messa à terra deve risponde à i requisiti di cuncepimentu è e specificazioni pertinenti.

3、 Dopu chì u dispusitivu di messa in terra hè stallatu, a resistenza di terra pò esse pruvata solu in tempu sole è quandu l'umidità di a terra righjunghji e specificazioni.Se ci hè un dispositivu di messa à terra chì u valore di resistenza di terra ùn risponde micca à i requisiti, l'elettrodu di terra currispondente è l'autobus di messa à terra sò aghjuntu cum'è necessariu finu à chì u valore di resistenza di terra risponde à i requisiti di cuncepimentu.

4、 A cunnessione trà u dispusitivu di messa a terra è l'equipaggiu deve esse affidabile è bella.

Installazione è custruzzione di substazione di tippu di scatula esterna

1、Applicazione per l'appruvazioni: urdinate i materiali è l'equipaggiu currispundenti in cunfurmità cù i requisiti di i disegni di cuncepimentu di a substazione di tippu di scatula è i requisiti d'usu furniti da u fabricatore di a sottostazione di tippu di scatula, è furnisce u mudellu di l'equipaggiu à u dipartimentu di alimentazione elettrica per appruvazioni prima di urdinà i trasformatori. in a substazione di tippu di scatula.

2、Wiring: u puntu di entrata ragiunate di l'alimentazione elettrica serà determinatu per mezu di l'investigazione di u situ, è u schema di custruzzione di ricezione di energia currispondente deve esse preparatu.

3 、 Embedding: eseguite a custruzzione di fundazione di a substazione di tippu di scatula, è incrustate i cumpunenti currispundenti è i tubi d'acciaio di prutezzione di i cavi.

3、Installazione: dopu chì a fundazione righjunghji più di u 70% di a forza di u disignu, a substazione di tippu di scatula deve esse inspeccionata prima di ghjunghje à u situ.Dopu chì l'accessori sò cumpleti, l'equipaggiu hè in bonu cundizione, è ùn ci hè micca corrosione o dannu meccanicu, l'equipaggiu pò esse stallatu.In questu prucessu, duvemu sempre attente à u mantenimentu di a fundazione.

5 、 Ispezione: dopu chì a custruzzione di a substazione di tippu di scatula hè finita, l'unità di custruzzione deve prima eseguisce l'autoregolazione è l'autoispezione di l'equipaggiu, è dopu raporta à u dipartimentu di prova cù a qualificazione di prova affidata da l'unità di custruzzione per entre in u situ. per pruvà a substazione di tippu di scatula.


Tempu di Postu: Set-08-2022